diumenge, 26 de juliol del 2020

En Pep Mòdol ens ha deixat


Ens ha deixat en Pep Mòdol. Al Pep ja el coneixia de vista de l’escola (era un xic més jove que jo) i vaig establir relació fa uns 30 anys a través de les nostres filles Laura i Cristina. Des de a les hores hem compartit juntes de AMPA, col·laboracions en publicacions com ara La Quera i Plec i converses. Moltes converses, gairebé sempre amb el rerefons de la recerca de la millora de les persones i el seu entorn. Cadascú amb la seva visió però amb molt de respecte i sovint amb complicitat.

 Darrerament, a la junta de la A. de Veïns i Comerciants del Barri Noguerola-Estació-Segre –de la que era president-  he tingut l’oportunitat de conèixer de primera mà la seva enorme capacitat de fer feina, de inventar, d’estirar projectes. Incombustible. Locomotora potentíssima. Sempre em quedaré, però, amb el Pep conversador. Gran conversador. Després de cada xerrada, per insubstancial que pugues semblar, jo acabava aprenent alguna cosa. 

Si un consol em queda és que crec que sempre m’acompanyarà. Encara que sigui sense calçots. 

Que la terra te sigui lleu company

10 de juliol de 2020. 



L'Associació de Veïns Noguerola-Estació-Segre, va fer públic el següent comunicat:

Avui ens ha deixat el Pep Mòdol Pifarré, el president de la nostra associació. Però, més enllà d'això,ens ha deixat una persona compromesa amb un barri de totes i de tots, un barri en el que hi ha nascut i mai ha abandonat. Ens ha deixat una persona que des de la lleialtat a un horitzó progressista ha lluitat incansablement, no només per un barri millor, sinó també per una ciutat - i país- fidel als seus ideals.
Et trobarem a faltar, Pep. Un abraçada ben forta a la família i a tots els amics i amigues. Descansa tranquil, seguirem en el teu camí. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada